שמאות למשכנתא או להלוואה

שמאות למשכנתא או להלוואה

קניתם בית, דירה? תתחדשו!
עכשיו אתם צריכים משכנתא? הלוואה?
משרדנו כלול ברשימות הבנקים למשכנאות.

כאשר אתם קונים דירה או בית, או רוצים לשפץ את ביתכם, בהרבה מקרים אתם צריכים לקחת הלוואה תוך כדי משכון הנכס – משכנתא.

כאשר תפנו לבנק למשכנתאות, עוד בשלבים הראשונים של תהליך אישור המשכנתא, הבנק יבקש לדעת מה שווי הנכס שאתם מבקשים למשכן, כדי שיוכל לקבוע את גובה סכום ההלוואה אותה הוא יאשר לכם.
לשם כך הבנק יפנה אתכם לשמאי לבחירתכם, מתוך רשימה של שמאים אותה הוא ימסור לכם.

חשוב מאד שתדעו:

החל ממרץ 2019, כל שמאי המצוי ברשימה של כל אחד מהבנקים, שביצע עבורכם שומה לבנק, חוות דעתו תקפה בכל יתר הבנקים למשכנתאות בישראל, וכל בנק למשכנתאות חייב לכבדה (כמובן, בתנאי שחוות הדעת נערה בפורמט הנדרש על ידי הבנק).

לכן, אם כבר ביצעתם הערכה שמאית מקדימה, טרם קנית הנכס, או בחרתם בשמאי אחר המופיע ברשימה כלשהיא של אחד הבנקים, גם הבנק אליו פניתם חייב לכבדה.
כל שעליכם לעשות הוא להגיש את חוות הדעת השמאית לבנק אליו פניתם בצירוף אישור כי השמאי מצוי ברשימת השמאים של הבנק בו הוא כלול ברשימותיו.

אנו פה לרשותכם, נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו העשיר בביצוע הערכה שמאית לטובת קבלת משכנתא, ולהעריך את שווי הנכס שלכם עבור הבנק למשכנתאות.

אנו ממליצים לבצע הערכה שמאית מקדימה, טרם קנית הנכס ובכך למנוע את אי הוודעות, החשש לגיוס ההון הנדרש בסגירת העסקה וקבלת המשכנתא המבוקשת לצורך מימון העסקה.

 

מקצועיות כדרך חיים

בזכות הניסיון הרב, המקצועיות והיצירתיות, תוך הקפדה על למידה מתמדת, אנו מספקים ללקוחותינו חוות דעת שמאיות מקצועיות, המשרתות את מגוון צורכיהם.

בזכות הניסיון הרב, המקצועיות והיצירתיות שלנו, תוך הקפדה על למידה מתמדת, אנו מספקים ללקוחותינו חוות דעת שמאיות מקצועיות המשרתות את מגוון צורכיהם.

דן בן חיים  שמאי מקרקעין,
רחוב המרד 29 (בית התעשיה) ת"א
טל: 03-6055111 פקס: 03-5464351

Made with
GS ❤